Garantii tingimused
· Digitel OÜ poolt müüdud uutele toodetele kehtib VÕS
§-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
· Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba
kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast.
· Müügigarantii seisneb toote tasuta parandamises ehk
garantiiremondis. Kui parandamine ei ole võimalik asendatakse toode võrdväärse
tootega, mis on garantiiremonti vajava tootega tehnilistelt parameetritelt
sarnane või parem ning on võimeline täitma asendatava toote tööülesandeid või
toimub toote tagasi ostmine hinnaga, mis vastab toote hinnale müügiarvel.
· Toodetel
kehtivad alltoodud garantii tähtajad ning tingimused:
§
Uutel arvutitel ja sülearvutitel
müügigarantii 24 kuud (väljaarvatud juriidilised isikud), lisagarantii olemasolul 36 kuud;
§
Kasutatud lauaarvutitel müügigarantii 12
kuud,
§
Kasutatud sülearvutitel müügigarantii vähemalt
6 kuud.
§
Uute sülearvuti akudel müügigarantii 6
kuud,
§
Kasutatud sülearvuti akudel 3 kuud;
§
välistel seadmetel (printeritel,
skanneritel, klaviatuuridel, hiirtel jms) ja eraldi ostetavatel detailidel 12
kuud või kui tootjapoolne müügigarantiiaeg on pikem ning tootjafirma Eesti
esindus teostab garantiiteenust, siis tootjafirma poolt määratud müügigarantii
tähtaeg;
§
üksikdetailina ostetud toote garantii
kehtivust tõendavaks dokumendiks on müügiarve ja/või ostutšekk;
§
garantiiremondi korral saab klient
tehniku poolt koostatud töölehe, millel on märgitud tootele teostatud tööd.
Digitel OÜ andmebaasi jääb märge kliendi pretensioonist, teostatud töödest ning
garantiiremondis viibitud ajast;
§
toote, millele on teostatud
garantiiremonti, müügigarantii pikeneb garantiiremondis viibimise aja võrra;
§
remonditud või asendatud komponendil
kehtib garantiiaeg 6 kuud alates remondi kuupäevast (juhul ,kui garantiiaeg
lõpeb varem ostuarvel näidatust);
§
garantiikorras väljavahetatud defektsed
osad või komponendid kuuluvad Digitel OÜ omandisse;
§ Mittegarantiiliste tööde korral saab klient tehniku
poolt koostatud töölehe. Töölehele on märgitud tootele/detailile teostatud tööd
ning teenusele antav garantiiaeg.
· Müügigarantii
ei laiene:
§
CD/DVD/BR jms
meediaplaatidele/-toorikutele, pakendile, dokumentatsioonile,
kulumaterjalidele, litsentsidele, paigaldatud tarkvarale ja paigaldusmeediale;
§
häiretele toote töös, mis on põhjustatud
selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest (mehaaniline/füüsiline vigastus,
vedelikukahjustus jms) kasutaja poolt;
§
häiretele seadme töös, mille on
põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud Digitel OÜ
poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
§
häiretele toote töös, mille on
põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes
(ilmastikutingimused, õhusaaste, tolm jms). Siia alla kuuluvad ka kliendi või
kolmandate isikute poolt ebakorrektselt käsitletud arvutiosad;
§
häiretele seadme töös, mis on tingitud
arvuti riist- ja tarkvara omavahelisest kokkusobimatusest. Viimane ei kehti
Digitel OÜ poolt müüdud arvutikomplektidele ja/või Digitel OÜ või tema poolt
sertifitseeritud isiku või teeninduse poolt arvutikomplektile teostatud
garantiiremondi suhtes;
§
mittelegaalsele tarkvarale, sh
tarkvarale, mille litsentsi olemasolu ei suudeta tõendada;
§
häiretele tarkvaras, mille on
põhjustanud pahavara, arvutiviirused jms;
§
garantii- või teenustööna uuesti
installeeritud operatsioonisüsteemi ja/või tarkvara häiretele mis on tingitud
kasutajapoolsest tegevusest;
§
häiretele toote töös, mis on tingitud
äikesest või mõnest muust loodusnähtusest;
§
häiretele, mis on tingitud arvuti või
muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sh maanduseta
vooluvõrku);
§
riketele toote töös, mis on tingitud
voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;
§
tootesse kliendi poolt installeeritud
tarkvara põhjustatud häiretele;
§
arvuti riketele, mis on põhjustatud
arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest
eiramisest;
§
tooted ja detailid, mille seerianumbrid,
kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või
eemaldatud;
§
LCD ekraani surnud pikslitele juhul kui
neid on vähem kui 5. Sõltuvalt tootjast võib pikslite arv olla suurem või
väiksem.
§ käesolevas punktis nimetatud tingimused ei välista VÕS
218 lg 2 sätestatud 2-aastase pretensiooni esitamise õigust.
· Müügigarantii
juhtumi korral:
§
klient esitab korrektse probleemi(de)
kirjelduse;
§
klient toimetab garantiilise seadme/detaili
Digitel OÜ teenindusosakonda enda kulul; kui garantiiline seade/detail on saadetud
posti teel, toimetab Digitel OÜ selle kokkuleppel parandatuna või asendatuna
kliendile tagasi oma kulul.
§
kui garantiiremondi käigus ilmneb, et
rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või on rikutud toote
garantiitingimusi, peatatakse remondi teostamine kuni kliendiga edasiste
kokkulepete saavutamiseni. Sellisel juhul on Digitel OÜ-l õigus esitada
kliendile arve seni teostatud tööde kohta Arve koostamisel võetakse aluseks
Digitel OÜ teenustööde hinnakiri;
§ garantii- ja teenustööde puhul, mida teostavad
seadme/detaili volitatud teeninduskeskused, võib lisanduda käsitlustasu.
Sellekohane info väljastatakse kliendile enne seadme volitatud
teeninduskeskusesse saatmist (ei kehti tarbijalemüügi puhul, kui
müügikuupäevast on möödas vähem kui kuus kuud).
· Toote täieliku komplektsuse puudumisel või toote
juurde kuuluvate detailide kasutamiskõlbmatuse korral on Digitel OÜ-l õigus
vähendada toote väärtust puuduvate detailide/osade hinna/hindade arvelt. Klient
on kohustatud alles hoidma kõik kaubaga kaasnevad garantiid puudutavad
dokumendid.
· Digitel
OÜ ei vastuta:
§
toote defektide kõrvaldamata jäämise
eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi käigus ning selle esinemist
toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud;
§ andmete säilimise eest ega selle eest, kui
garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid
või tarkvara. Kliendil on soovitav perioodiliselt teha andmetest varukoopiaid.
· Digitel OÜ ei oma kliendi ees muid kohustusi peale
nende, mis on toodud käesolevates müügigarantii tingimustes ning Eesti
Vabariigi seadustes. Tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi
seadusandlusega ettenähtud korras.